فروپاشی اسرائیل حتی بدون جنگ
مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

به گزارش پایگاه 598، برگزاری کنفرانس بین المللی بیداری اسلامی و همچنین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در ایران که با سخنان راهگشا و روشگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه بود بازتاب بسیار وسیعی را در جهان اسلام داشت حال به همین منظور در گفتگویی با دکتر علی اکبر رائفی پور، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی به بررسی وضعیت رژیم صهیونیستی پرداخته ایم.

رائفی پور در گفت و گو تفصیلی با پایگاه خبری 598  اظهار داشت: اسرائیل نشان داده هر گاه از جانب کشوری مورد تهدی قرار بگیرد آن تهدید را خنثی می کند؛ یعنی شرط عقل است ما هم اینکار را می کنیم و هر کسی باید این کار را بکند یک زمانی بیشترین تهدید علیه اسرائیل ایران بود یعنی انقلاب ایران زمانیکه ما سال 58 انقلاب کردیم ایرانی هایی بودند که جنوب لبنان می جنگیدند و اسرائیل این را برای خود تهدید دانست و دنیای استعمار و استکبار با پدری اسرائیل این را بدانید که امریکا و انگلیس نوچه اسرائیلند بعضی ها به عکس نگاه می کنند متاسفانه عراق را به جنگ با ایران وادار کردند و تهدید ایران خنثی شد؛ شیعیان بزرگترین دشمنان اسرائیل و دو کشوری که بیشترین جمعیت شیعه را دارند به جنگ هم انداخت هر دو هم کشته می دهند و هم پول خود را صرف جنگ می کنند.
 
وی در ادامه بیان داشت: قبل از بیداری اسلامی الان هم مردم کشورهای عربی قدری شروع کرده اند علیه اسرائیل موضع گرفتن باخرماها را مردم مصر بر مبنی شخصیت های بزرگ اسلامی قیمت گذاری می کردند خرمای خیلی خوبشان با نام سید حسن نصرالله، خرمای نصرالله؛ خرمای یک درجه پایین تر خالد مشعل بود شخص دوم محبوب جهان اسلام؛ خرمای یک درجه پایین تر اسمش احمدی نژاد بود، شخص سوم محبوب دنیای اسلام؛ از این سه نفر دو نفر شیعه اند و نکته ی دیگر اینکه خالد مشعل که شیعه نیست از پیروان شیعیان است؛ پیرو حزب الله و ایران است، مثل جنبش فتح نیست که به سراغ عربستان رفته باشد و این برای اسرائیل دارای معنی و مفهوم است.
 
این استاد بر جسته دانشگاه همچنین عنوان کرد: اسرائیل در مقابل تصمیم می گیرد که کشورهای عربی را به جان ایران بندازد و مسئله خلیج عربی و خلیج فارس را ساخت در نشنال جغرافی که زیر نظر اسرائیل است که کشورهای عربی را به سمت ایران متوجه کند؛ ‌مسئله پان عربیسم را درست کرد و هر جا که مسئله گرایی پیش بیاید ما شکست می خوریم چون یک کشور می شویم و در همان یک کشور هم دچار مشکل می شویم.
 
رائفی پور اذعان داشت: اگر ما الان بحث آریایی را مطرح کنیم اولین کسانی که جلوی ما می ایستند ترک ها هستند بعد هم عرب های خوزستان که اینها کجا آریای تعریف می شوند پس ملی گرایی برای ما یک خطر است؛ همان بلایی که سر دنیای عرب آورد سر این ور هم آورد، جمال عبدالناصر چه کار کرد پان عربیسم را درست کرد که نماند،‌سید حسن نصرالله اسلامی صحبت می کند و می ماند، سید حسن نصر الله هم شهید بشود شخص دیگری بیاید می ماند؛ همان طور که سید عباس موسوی شهید شد، سید حسن نصر الله آمد، ما هم نیابد بحث را به ملی گرایی بکشیم، یک گذاره هایی شبیه این ها در کشور در حال وقوع است این بحث های ناسیونالیستی و ملی گرایی دارد مطرح می شود.
 
اختلاف افکنی بین مسلمانان؛ حربه اسرائیل
 
وی همچنین گفت: اسرائیل هم آمد درست روی همین نقطه حساس دست گذاشت؛ خلیج فارس و خلیج عربی؛ اگر از این مفهوم دفاع کنی ضرر کردی اگر دفاع نکنی باز هم ضرر کردی؛ اگر دفاع نکنی ضرر کردی چون بخشی از کشور را عوض می کنند، اگر دفاع هم کنی ضرر می کنی چون بر فارس بودن تاکید می کنی عرب ها جلوی این موضع می گیرند؛‌ اسرائیل دقیق و قشنگ این را طراحی کرد و بازی دو سر بردی بود برای او و برای ما هم دو سر باخت.
 
این استاد دانشگاه در ادامه ابراز داشت: فیلم سیصد را طراحی کرد که سرتاسر مزخرف بود، هخامنشیان را چگونه به تصویر کشید، اگر دفاع کنی بر هخامنشیان تاکید کرده و ضرر کردی و اگر دفاع نکنی تاریخ را تحریف کرده است و باز هم ضرر کردی. بحث کوروش در کشور مطرح شد، بعضی کوروش را کافر و شیطان پرست معرفی کردند؛ بعضی ها هم گفتند ذوالقرنین بوده و پیغمبر بوده است؛‌که هر دو این ها غلط بود نه اینکه ذوالقرنین بودن غلط است نه؛ این نگاه از ریشه و بیخ و بن غلط بود، یک پروژه معصوم سازی از کوروش.
 
رائفی پور با اشاره به اینکه کوروش یک آدم نسبت خوبی بوده است افزود: کوروش خطا هایی هم داشته البته چه بسا یک جاهایی هم زیاد بوده؛ دوازده قرن کشتار توسط هخامنشیان در ایران انجام شد اما کسی از آن خبر ندارد بین هخامنشیان تا مسلمانان هیچ انسانی در ایران زندگی نکرده است، و همه اینکه دروغ است، ‌امثال این ها را گفتند هم این ها و هم آنها هر دو اشتباه و غلط است.
 
 
وی همچنین یادآور شد: یک نگاه معقول را می توان در نگاه مقام معظم رهبری دید، بیشترین واژگان فارسی را مقام معظم رهبری در صحبت هایشان استفاده می کنند و واقعا هم معیار صحبت می کنند؛ می تواند بگوید الهی ولی می گوید پروردگارا؛ می گوید خدایا من یک ایرانی هستم که مسلمانم؛ بین ایرانی بودن و مسلمان بودن کدام را انتخاب می کنیم؛ ‌اصلا چه کسی گفته که ما باید بین این دو تا یکی را انتخاب کنیم، ایران ما فدای اسلام، اما ایران هم دوست دارم حب الوطن من الایمان. اسرائیل این بحث را مطرح کرد که کشورهای عربی را به جان ایران بیندازد و موفق هم شده بود.
 
استاد عالی دانشگاه در ادامه تصریح کرد: استاد مصری الهیکل در سخنرانی خود خطاب به مردم کشورش گفت شما را به خدا بس کنید؛‌ ایران اسرائیل نیست و شیعه هم یهود نیست؛ این یعنی اینکه گروه هایی مشغول به کار در کشورهای عربی بودند که بگویند خطر شیعه از یهود بیشتر است و خطر ایران از اسرائیل، تا دوباره یک جنگی را علیه ایران به راه بیندازند و ایران هراسی بین کشورهای عربی به جریان درآمد تا جایی پیش رفت که عربستان به آمریکا اعلام کرد اگر محکم از من حمایت کنی به ایران حمله می کنم و این خبر در همه جا پخش شد ولی در ایران خیلی علنی نشد، و این باعث شد که ما در مقابل عرب ها گارد بگیریم در یک چنین شرایطی کشورهای عربی که قرار بود به زعم اسرائیل به ایران حمله کنند؛ به هم ریختند علیه اسرائیل. «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»
 
رائفی پور همچنین تاکید کرد: امروز در مصر کسی حمله نمی کند به مرکز حفاظت از منافع ایران؛ اما پرچم اسرائیل را از سفارتش به پایین می کشند؛ ‌اخوان المسلمین اعلام کرد که ایران بیاید سفارتخانه اش را راه اندازی کند؛ وزیر امور خارجه مصر با وزیر امور خارجه ما جلسه تشکیل می دهد و مسئله قطع صادرات 40 درصد گاز به اسرائیل، باز کردن مرز رفح، کمک مالی به غزه و به حماس مطرح است و همه اینها یعنی حرف های ایران که از زبان یک کشور عربی بیان شده است؛ به خواب خود هم نمی دیدیم که به این زودی ناو جمهوری اسلامی ایران بتواند از کانال سوئز و از جلوی آب های اسرائیل عبور کند و به سوریه برود چون حسنی مبارک اجازه نمی داد ناو نظامی ایران وارد آب های او شود اما اکنون مردم مصر می گذارند.
 
فروپاشی اسرائیل حتی بدون جنگ
 
وی در ادامه برکات انقلاب های منطقه را برشمرد و گفت: اولین نتیجه این انقلاب ها مهاجرت معکوس مردم اسرائیل است؛ دومین نتیجه به خطر افتادن امنیت جدی اسرائیل است؛ و نتیجه سوم فروپاشی اسرائیل است، حتی بدون جنگ. این بار عرب ها بخواهند با اسرائیل بجنگند مثل جنگ های قدیمی نیست؛ آنها از حزب الله جنگیدن یادگرفته اند از حماس جنگیدن یاد گرفته از سوره مقاومت یادگرفته و از پدر معنوی همه ی این ها ایران ایستادگی و مقاومت و اثبات این آیه شریفه ی قرآن را آموخته اگر خدا را کمک کنی به شما کمک می کند اثبات این ذکر و کلام شریف را یاد گرفته اند: "لاحول و لاقوه الا باالله العلی العظیم" که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست.
 
این استاد همچنین عنوان کرد: امریکا و اسرائیل مگر قدرتی هستند ما جدا این ها را قدرتی نمی بینیم همانطور که امام با تومانینه ای می گوید امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مثل این می ماند که بگویند یک بچه ای به سمت حیاط شما د ارد سنگ می اندازد و ما بگوییم که هیچ غلطی نمی تواند بکند، زور او نمی رسد حتی سنگ را از روی دیوار رد کند چه برسد به شیشه ما. امریکا تا به حال توانسته کاری انجام دهد هیچ غلطی نتوانسته است بکند آنجایی که خبر داشتیم جلویش ایستادیم آن جای هم که خبر نداشتیم خداوند ضایعش کرد؛ مانند طوفان شن. این را ما باید در وجود جواناهایمان ساری و جاری کنیم که امریکا سربازانش آرنولد نیستند؛ امریکا سربازانش همین هایی هستند که در افغانستان ده تا ده تا خودکشی می کنند؛ همین هایی هستند که اگر آدامس زیر زبانشان و دندانشان نباشد حمله نمی کند و می گویند استرس ما زیاد می شود امریکا سربازانش این ها هستند نه آرنولد شوازینگری که هالیوود معرفی می کند.
 
رائفی پور خاطرنشان کرد: یک زمانی امریکا ناو نظامیش را به جای می فرستاد رئیس جمهور آن کشور عوض می شد، امروز آمریکا با یک ملتی می جنگید مردمش کوتاه نمی آیند مردم عراق می گویند ما می ایستیم. پروژه نابودی صهیونیسم شروع شده است و ان شا الله منجر به نابودی خواهد و ضربه ی آخر هم امام زمان (عج) خواهد زد همه چیز این را می گوید ما قرآن، احادیث و عقل هم همین را می گوید. ما باید اثبات کنیم که خدایا از غیر تو نمی ترسیم تا صاحبش را برای ما بفرستد تا صاحبمان را بفرستد این اتفاق در حال وقوع است، برخی می گویند آیا این اتفاق ها از نشانه های ظهور است، در این مورد دنبال حدیث نباید گشت چون مهم ترین نشانه ظهور همین بیداری اسلامی است؛ که مردم بیدار شده اند و دیگر امریکا نمی خواهند و می گویند ما الله می خواهیم.
 
وی با توجه به اینکه شعار همه این انقلاب ها  الله اکبر است، نه زنده باد مصر و زنده باد بحرین تاکید کرد: چرا این ها مراسم های تجمع شان را روز های جمعه می گذارند که به نماز جمعه موکول شود این یعنی اینکه نگاه دینی دارد؛ هرگاه کسی دین بخواهد خدا صاحب دین را می فرستد؛ تجربه نشان داده است که بعد از جهل علم می آید، بعد از سحر علم می آید؛ جهل عربی باعث شد تارسول الله بیاید، جهل یهودیان باعث شد تا عسی (ع) بیاید و جهل امروز حاکم بر دنیا باعث می شود که امام زمان (عج) بیاید.
 
استاد برجسته دانشگاه با بیان اینکه امروز جهل بیداد می کند اظهار داشت: این همه جنگ یعنی جهل؛ آدم باید خودش را بکشد، این همه خشکسالی یعنی جهل؛ 18 روز اگر تولیدات تسلیحات نظامی متوقف شود تمام گرسنگان دنیا یعنی یک میلیارد و هشتصد میلیون نفر آدم از زیر خط فقر بیرو ن می آیند و این جهل انسان است که صلاح درست کند که هم نوع خودش را بکشد و بعد یک نفر دیگر آن طرف دنیا بمیرد.
 
رائفی پور در پایان عنوان کرد: هیچگاه بر دنیا چنین جهلی حاکم نبوده که امروز حاکم شده است و به همین خاطر منجی خواهد آمد هیچ گاه در دنیا نیامده است، یکی می آید که خیلی خاص است؛ همانی که یهودی ها به آن می گویند ماشیه، مسیحیان به آن می گویند مسیح زرتشیان به آن می گویند سوشانت و همانی که مسلمانان به او می گویند مهدی (عج) این ها آن اتفاق قشنگی است بیداری اسلامی از نگاه مهدویت این طور باید باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 210771
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1